Všetko čo musíte urobiť Vy je kontaktovať nás a podpísať dokumenty.
Všetko ostatné vybavíme za Vás.
Ako to funguje?
Uskutočnenie zmien v spoločnosti prebieha nasledovne:
- kontaktujete nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky a predložte nám svoje požiadavky
- v prípade potreby Vám zabezpečíme odbornú konzultáciu s advokátom, ktorá je v cene uskutočnenia zmien v spoločnosti,
- zašleme Vám zálohovú faktúru na úhradu ceny uskutočnenia zmien v spoločnosti,
- pripravíme dokumenty,
- dokumenty Vám doručíme na podpis buď poštou alebo elektronicky,
- dokumenty podpíšete a na vybraných dokumentoch úradne osvedčíte svoj podpis (osvedčenie môžete uskutočniť na obci, matrike alebo u notára),
- podpísané dokumenty nám zašlete naspäť,
- následne vybavíme všetko nevyhnutné na príslušných úradoch (ohlásenie živnosti na živnostenskom registri, vyžiadanie súhlasu správcu dane so zápisom zmeny v osobe spoločníka do obchodného registra),
- po tom, ako získame všetky potrebné potvrdenia a súhlasy vypracujeme a podáme návrh na zápis zmien v spoločnosti do obchodného registra (návrh bude odoslaný len v prípade, ak budeme evidovať úhradu zálohovej faktúry),
- po zápise zmien v spoločnosti do obchodného registra Vám zašleme originály dokumentov spolu s faktúrou.